Zasady Rezerwacji Wizyt w Łódzkiej Fundacji „Trampolina”:
1. Rezerwując wizyty terapeutyczne bądź konsultacje zapoznaj się z Regulaminem rezerwacji wizyt!
2. Pierwsza rezerwacja wizyty u każdego specjalisty musi zostać złożona przez osobę zainteresowaną poprzez kliknięcie w przycisk „Zapisz się”
3. Pierwsza wizyta musi zostać opłacona najpóźniej do godz. 12.00 dnia poprzedzającego wizytę (roboczego) – nieopłacenie wizyty skutkuje automatycznym odwołaniem jej. Nasz rachunek bankowy: BNP Paribas Bank Polska S.A. 75 1600 1462 1860 4493 2000 0001 , tytuł przelewu „Imię i nzwisko, terapia/ konsultacja u p. XYZ'”
4. Pierwsza wizyta w poniedziałek musi zostać opłacona do godz. 12.00 w piątek – nieopłacenie wizyty skutkuje automatycznym odwołaniem jej
5. Dzień przed wizytą Fundacja potwierdza drogą smsową każdą osobę umówioną na dany dzień
6. Wizytę można bezpłatnie odwołać do 24h przed wizytą – odwołania po tym czasie skutkują obowiązkiem zapłaty za całą wizytę
7. W razie nagminnych przypadków odwoływania wizyt bez ważnych powodów, Fundacja zastrzega sobie prawo do odmowy danej osobie dostępu do systemu rezerwacji. O decyzji tej osoba dokonująca rezerwacji powiadomiona zostanie przez Fundację w formie wiadomości e-mail. Powyższe wywołuje skutek w postaci anulowania wszystkich dokonanych przez tę osobę rezerwacji, zaś pomoc tej osobie będzie mogła być świadczona na zasadach indywidualnie uzgodnionych.