Weronika Grzegorczyk-Stempniewska

Studiowałam Pedagogikę ze specjalnością edukacji dorosłych na studiach I stopnia oraz Pedagogikę resocjalizacyjną na studiach II stopnia na Uniwersytecie Łódzkim. Uzyskałam również licencję na stosowanie modelu OPEN UP w pracy interwenta kryzysowego w Centrum Wsparcia i Szkolenia Interwentów Kryzysowych. Ukończyłam kurs Trenera TUS organizowanym przez Pracownię Wsparcia Psychologicznego „poMOC”.

Myśl, która przyświeca mi w pracy w innymi, to fakt, że nigdy nie jest za późno, żeby zacząć się czegoś uczyć – właśnie dlatego swoją karierę chcę łączyć z pracą z dorosłymi. Ciągle dokształcam się, uczęszczając na szkolenia i kursy. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z Psychotraumatologii.

W Łódzkiej Fundacji Trampolina jestem osobą od pierwszego kontaktu z klientem oraz prowadzę konsultacje pedagogiczne.

Przewijanie do góry
Łódzka Fundacja Trampolina

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.