📣 Spotkanie informacyjne online o programie „E8 – Trafiony Zatopiony” - już 17.09 godz. 18.30
Egzamin ósmoklasisty z matematyki to dla wielu uczniów ogromne wyzwanie. Z jednej strony wymagający materiał i presja dobrego wyniku, z drugiej – stres, który potrafi skutecznie zablokować wiedzę. Rodzice często zastanawiają się, jak najlepiej pomóc swojemu dziecku: czy wystarczy korepetycja, czy może potrzebne jest coś więcej?
Dlatego przygotowaliśmy spotkanie online, podczas którego poznasz szczegóły naszego autorskiego programu „E8 – Trafiony Zatopiony”. To nie jest zwykły kurs matematyczny – to cykl zajęć, który łączy solidne przygotowanie merytoryczne z troską o emocje i dobrostan nastolatka.
👩🏫 Daria Pawlak i Mateusz Baranowicz powiedzą o tym, jak prowadzą zajęcia i dlaczego połączenie nauki z psychoedukacją daje tak dobre efekty.
Podczas spotkania:
🔹 dowiesz się, jak program wspiera uczniów w nauce matematyki
🔹 usłyszysz, jak wygląda przygotowanie do samego dnia egzaminu – zarówno od strony merytorycznej, jak i emocjonalnej,
🔹 będziesz mógł/mogła zadać pytania prowadzącym i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Spotkanie będzie podzielone na dwie części:
- Prezentacja programu – szczegóły kursu, przykłady metod pracy, omówienie unikalnych elementów.
- Q&A – przestrzeń dla rodziców na pytania i rozmowę z prowadzącymi.
ℹ Spotkanie odbędzie się na Google Meets.
👉 Aby dołączyć, należy zapisać się przez formularz Google i podać swój adres e-mail – link prześlemy bezpośrednio na wskazaną skrzynkę.
❗ Uwaga: spotkanie nie będzie nagrywane, dlatego warto być z nami na żywo.
👉 Zapisz się już dziś przez formularz i odbierz link do spotkania
💡 Podczas Dni Otwartych Fundacji organizujemy także warsztat demo – „E8 – Trafiony Zatopiony”. To świetna okazja, aby poczuć atmosferę zajęć, poznać prowadzących i sprawdzić, czy ten program jest właśnie tym, czego potrzebuje Twój nastolatek – KLIKNIJ W ZAKŁADKĘ DZIEŃ OTWARTY
Bezstresowe Przygotowanie do Egzaminu z Matematyki z Troską o Emocje Nastolatka
Autorski program „E8 – Trafiony Zatopiony” to kompleksowy cykl zajęć przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty z matematyki, w którym nauka przedmiotowa została połączona z elementami wsparcia emocjonalnego. Uczestnicy rozwijają kluczowe kompetencje egzaminacyjne – ćwiczą rozwiązywanie zadań otwartych i zamkniętych, analizę treści matematycznych oraz strategie podejmowania decyzji w zadaniach problemowych – a równocześnie uczą się, jak skutecznie radzić sobie ze stresem, napięciem i presją czasu.
Program oparty jest na dwóch filarach:
Wymiar poznawczy (edukacyjny):
- systematyczne wykonywanie zadań egzaminacyjnych,
- praca w parach i małych grupach, sprzyjająca wymianie doświadczeń i współpracy,
- metoda „myślącej klasy” – nacisk na proces myślenia i dochodzenia do rozwiązania, a nie tylko wynik,
- kreatywne podejście do zadań – szukanie różnych dróg i rozwiązań,
- podejście problemowe – rozumienie sensu zadań i praktyczne zastosowania,
- nauka i stosowanie mnemotechnik ułatwiających zapamiętywanie pojęć, wzorów i schematów,
- wykorzystanie narzędzi neurodydaktyki – zgodnych z tym, jak uczy się mózg,
- tempo dostosowane do uczestników – indywidualizacja w małej grupie,
- matematyczne rozgrzewki – ćwiczenia pobudzające myślenie i koncentrację.
- trening koncentracji i uwagi – ćwiczenia wzmacniające skupienie, eliminowanie rozpraszaczy,
- praca w duchu dialogu motywującego – wzmacnianie zaangażowania i poczucia sprawczości,


Wymiar emocjonalny (psychoedukacyjny):
- rozpoznawanie własnych emocji i źródeł stresu
- strategie redukcji napięcia i lęku egzaminacyjnego,
- budowanie odporności psychicznej i wiary w siebie,
- rozwijanie umiejętności samoregulacji,
- rozpoznawanie myśli sabotujących, wzmacnianie poczucia sprawczości
- rozpoznawanie swoich potrzeb i granic
- budowanie sieci wsparcia i pozytywnych relacji
- balans między nauką, a odpoczynkiem – strategie dbania o siebie
- przygotowanie do dnia egzaminu – symulacje, radzenie sobie z presją czasu, szybkie techniki uspokajające
Korzyści:
Dzięki integracji nauki matematyki z elementami psychoedukacyjnymi uczestnicy nie tylko podnoszą swoje wyniki, ale również uczą się świadomie korzystać z własnych zasobów w sytuacjach stresowych. Zyskują skuteczne strategie uczenia się, umiejętność radzenia sobie z presją i większą samodyscyplinę. Egzamin przestaje być źródłem lęku, a staje się wyzwaniem, do którego nasi ósmoklasiści podchodzą z większą pewnością siebie, spokojem i realnym poczuciem przygotowania.
UWAGA - w cenie nowość - konsultacje Free Choice
Dobrowolne spotkania indywidualne 30 min z wybranym prowadzącym w trakcie trwania cyklu.
Dwa dla dziecka, jeden dla rodzica (razem trzy free choice’y na jednego uczestnika).
Jeśli rodzic zrezygnuje z free choica nie przechodzi on do puli dla dziecka.
Sylwetka prowadzącej

Daria Pawlak
Pedagog, tutor, mediator, interwent kryzysowy w modelu Open Up, trener TUS i funkcji poznawczych, nauczyciel matematyki, pracująca w duchu dialogu motywującego.

Mateusz Baranowicz
Terapeuta w trakcie szkolenia w nurcie Gestalt, socjoterapeuta, pedagog, trener TUS, praktyk Dialogu Motywującego, licencjonowany interwent kryzysowy w modelu OPEN UP, edukator i trener warsztatów szkolnych prowadzący TUS dla nastolatków 14-16 lat oraz 16-18 lat
Koszt
100 zł/ spotkanie – płatność ratalna:
- październik: 600 zł
- listopad: 600 zł
- grudzień: 300 zł
- styczeń: 500 zł
- luty: 300 zł
- marzec: 700 zł
- kwiecień 500zł
Kiedy
niedziela,
Matematyka 10.00-11.30
Spotkania psychoedukacyjne: 11.45-13.15
Harmonogram
Matematyka: 5,12,19,26 października, 9,16,23,30 listopada,
7,14 grudnia, 11,18,25 stycznia, 1, 22 luty,
1,8,15,22,29 marca, 12,19,26 kwietnia
Spotkania psychoedukacyjne: 5.10, 19.10, 16.11, 23.11, 14.12, 18.01, 25.01, 22.02, 01.03, 22.03, 19.04, 26.04
Lokalizacja
Łódzka Fundacja „Trampolina”, ul. Deca 1, Łódź
* Łódzka Fundacja „Trampolina” zastrzega sobie prawo do przesunięcia bądź odwołania spotkań w momencie, kiedy nie zgłosi się więcej uczestników niż min. liczba – 6 osób.