UWAGA! Nabór do grup TUS zakończony! Poinformujemy o starcie kolejnej grupy! |
|
|
Treningi Umiejętności SpołecznychWażne jest, aby nasze dzieci umiały odnaleźć się w okresie dorastania, który może być dla nich ciężki. Pragniemy, by same potrafiły wyrazić swoje emocje i potrzeby w sposób jak najbardziej adekwatny do sytuacji. Aby z odwagą, nadzieją i wiarą w siebie wkraczały w nastoletnie życie. Właśnie po to jest Trening Umiejętności Społecznych. Ukierunkowany jest na poprawę funkcjonowania naszego dziecka w społeczeństwie z zachowaniem swoich wartości, poglądów i swojego zdania. Forma pracy w grupie, jaką oferuję TUS daje dziecku poczucie przynależności do grupy, tworzy więzi i uczy budować zdrowe relacje. Zajęcia z TUS odbywają się co tydzień w kilkuosobowej grupie, co zapewnia poczucie przewidywalności i bezpieczeństwa.
|
W naszej Fundacji trwa obecnie rekrutacja do grup Treningu Umiejętności Społecznych na rok szkolny 2024. Obecnie prowadzimy nabór do dwóch grup dla dzieci i młodzieży w wieku 11-13 lat i 14-16 lat, na cykl spotkań od marca do czerwca. 27 marca, 3, 10, 17, 24 kwietnia, 8,15,22 maja, 5 i 12 czerwca Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany terminu spotkania w trakcie trwania cyklu, o czym wcześniej poinformuje wszystkich uczestników. Zapewniamy stały kontakt z trenerem - prowadzącym zajęcia – konsultacje przed rozpoczęciem kursu.
Konsultacje kwalifikujące do grupy zajęciowej trwają 30/40 min i są odpłatne 50 zł - zapraszamy na nie rodziców/a z dzieckiem/ nastolatkiem |
|
Tematyka oraz praca nad poszczególnymi
|
Tematyka warsztatów:
|
Trening Umiejętności Społecznych ma na celu:
|
|
Gdzie i kiedy?Spotkania odbywają się w trybie ciągłym raz w tygodniu. Spotykamy się w siedzibie Łódzkiej Fundacji „TRAMPOLINA” w Łodzi przy ul. DECA 1:
Udział w spotkaniach jest odpłatny: 80,00 zł od dziecka za każde spotkanie. |
|
Trening Umiejętności społecznych skierowany jest do dzieci i młodzieży, która zmaga się z:
|
|
Trening Umiejętności Społecznych - najważniejsze Informacje:
|
|
Sylwetki terapeutów prowadzących Treningi Umiejętności Społecznych: |
|
Mateusz Baranowicz trener TUS I i II, pedagog, socjoterapeuta w Duchu Dialogu Motywującego, prowadzący TUS dla nastolatków 14-16 lat Jestem pedagogiem i socjoterapeutą specjalizującym się w pracy z dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy koncentruję się na rozwijaniu, kształtowaniu i wzmacnianiu umiejętności psychospołecznych. Moje podejście opiera się na modelu relacyjnym, zorientowanym na zasobach oraz odkrywaniu indywidualnego potencjału. Stawiam na tworzenie bezpiecznej przestrzeni, sprzyjającej rozwojowi osobistemu Pracuję w Poradni Profilaktyki, Leczenia i Terapii Uzależnień w Łodzi, realizując program wczesnej interwencji FreD Goes Net dla młodzieży, rekomendowany przez KBPN. Prowadzę warsztaty z profilaktyki uzależnień w placówkach edukacyjnych. Jestem konsultantem w telefonie zaufania, świadczącym pomoc dla osób będących Jestem trenerem TUS I i II stopnia. Ukończyłem Studium Dialogu Motywującego w Polskim Towarzystwie Dialogu Motywującego w Gdańsku. Aktualnie jestem na roku rozwojowym w Łódzkiej Szkole Gestalt, a moim długofalowym celem jest poszerzenie kompetencji w obszarze psychoterapii w nurcie Gestalt. |
|
|
Daria Pawlak prowadząca TUS dla nastolatków 11 - 13 lat Jestem absolwentką studiów stacjonarnych z pedagogiki resocjalizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyłam także 5-letnie studia z fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym. Jestem pedagogiem, tutorem i mediatorem. Stawiam na aktywną współpracę z rodzinami, angażując się w proces edukacyjny i wychowawczy. Jako nauczyciel matematyki i informatyki w dwóch łódzkich szkołach podstawowych, zdobywam różnorodne doświadczenia w przekazywaniu wiedzy. W swojej pracy wykorzystuję elementy neurodydaktyki, dzięki czemu uwzględniam zarówno aspekty psychospołeczne, jak i neurobiologiczne. Moim celem jako tutor jest indywidualne wsparcie uczniów i ich rodziców w osiąganiu zamierzonych celów. Dostosowuje metody nauczania do potrzeb i rozwijam potencjał tkwiący w rodzinie. W trakcie sesji tutoringowych skupiam się na tworzeniu efektywnej strategii uczenia się oraz wspieraniu w rozwiązywaniu trudności. Moja rola tutora obejmuje również rozwijanie umiejętności samodzielnego myślenia oraz budowania pewności siebie. Prywatnie, uwielbiam górskie wędrówki, co odzwierciedla moje zamiłowanie do wyzwań i odkrywania nowych obszarów. Dodatkowo, jako pasjonatka włoskiej kuchni, cenię kulturę i różnorodność. Wszelkie moje działania oparte są na dialogu, aby skutecznie wspierać rozwój młodych ludzi. |