Zespół Łódzkiej Fundacji "Trampolina"

 

Biuro

  

MAGDALENA JÓŹWIAK

 

Jestem założycielką i prezeską Łódzkiej Fundacji „Trampolina”,

mediatorką w idei Porozumienia Bez Przemocy (NVC), absolwentką studiów podyplomowych na UŁ „Prawo rodzinne z elementami psychologii”.

Szerzę ideę budowania relacji rodzinnych w oparciu o wzajemne słyszenie się, szacunek, empatię i uwzględnianie potrzeb każdej strony. Od ośmiu lat jestem na ścieżce własnego rozwoju, w którym pomagają mi dodatkowe kursy, warsztaty oraz sytuacje kryzysowe, które pojawiły się w moim życiu. Własne doświadczenie wykorzystuję do wspierania innych, z intencją towarzyszenia w procesie uzdrawiania relacji, porzucania strategii, które przestały już służyć i podejmowania wyborów zgodnych z aktualnymi pragnieniami.

Mam gotowość towarzyszyć rodzicom, gdy czują, że ta rola życiowa staje się zbyt ciężka i jednocześnie pragną szczerych i bliskich relacji w swojej rodzinie. Prywatnie jestem mamą dorosłego już syna oraz nastoletniej córki. Na co dzień cenię sobie chwile spokoju, zatrzymania, aby usłyszeć swoje myśli i uczucia, być w kontakcie ze sobą. Moim marzeniem jest życie w harmonii.

 

KATARZYNA ELIZA WACHOWSKA

Trener Personalny o holistycznym podejściu od 11 lat w pracy z młodzieżą oraz dorosłymi.
 
Instruktor jogi, medytacji i oddechu, Instruktor jogi kundalini- uzdrawiania pranicznego.
Uczestnik Mindfulness Base Srtess Reduction, Mistrz Reiki, Trener TUS
 
Uczestniczka wielu warsztatów w pracy z ciałem m.in. Analiza Bioenegetyczna Aleksandra Lowena, Core Bioenegetics, TRE.
Mama trzech córek, w tym dwóch nastolatek.
Ciągle zgłębiając swoją wiedzę na temat rozwoju osobistego.

 

 

 

 

 WERONIKA GRZEGORCZYK-STEMPNIEWSKA

Pedagożka, andragożka, interwentka kryzysowa, trenerka TUS, coachka.  

Studiowałam Pedagogikę ze specjalnością edukacji dorosłych na studiach I stopnia oraz Pedagogikę resocjalizacyjną na studiach II stopnia na Uniwersytecie Łódzkim.

Uzyskałam również licencję na stosowanie modelu OPEN UP w pracy interwenta kryzysowego w Centrum Wsparcia i Szkolenia Interwentów Kryzysowych.

Ukończyłam kurs Trenera TUS organizowanym przez Pracownię Wsparcia Psychologicznego "poMOC".

Myśl, która przyświeca mi w pracy w innymi, to fakt, że nigdy nie jest za późno, żeby zacząć się czegoś uczyć - właśnie dlatego swoją karierę chcę łączyć z pracą z dorosłymi. Ciągle dokształcam się, uczęszczając na szkolenia i kursy.

W Łódzkiej Fundacji Trampolina prowadzę konsultacje pedagogiczne oraz współprowadzę Treningi Umiejętności Społecznych dla grupy 11-13 lat.

Zajmuję się również wszystkim co możesz zobaczyć - stroną internetową, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Dbam o kampanie oraz o to, by jasno komunikować Tobie naszą ofertę.

Prywatnie jestem mężatką, a moim oczkiem w głowie jest mój piesek - Husky - Sushi, który zajmuje mi większość wolnego czasu.

 

Nasi specjaliści:

Terapeuci

 

ALEKSANDRA KUBIAK-SALSKA

Jestem specjalistką Counsellingu Gestalt (ukończyłam Szkołę Counsellingu Gestalt w Krakowie - marzec 2022r), certyfikowaną specjalistką terapii uzależnień, absolwentką Studium Pracowników Służb Społecznych i Uniwersytetu Łódzkiego (magister pedagogiki resocjalizacycjnej).

Posiadam 24 letni staż pracy. Pierwsze 2 lata jako pracownik socjalny w Szpitalu im. Pirogowa w Łodzi, potem ok. 13 lat w ośrodkach terapii uzależnień dla dzieci i młodzieży Stowarzyszenia MONAR. 

Obecnie pracuję w Poradni Profilaktyki Leczenia i Terapii Uzależnień w Łodzi z młodzieżą i dorosłymi (realizując wiele programów pomocowych znajdujących się w ofercie Poradni).

Sama odbyłam ok 6 letnią terapię w nurcie Gestalt.

Praca z Drugim człowiekiem ciekawi mnie i inspiruje do rozwoju, uczenia się. Ostatnio wzięłam udział w warsztacie “Ciało i Ucieleśniona obecność w terapii BodyMind Gestalt” z Arye Bursztyn. Ten aspekt pracy: świadoma Obecność i towarzyszenie Drugiemu najbardziej mnie ostatnio porusza i pociąga. 

Poza pracą jestem partnerką i mamą dwóch synków. Bardzo lubimy rodzinnie podróżować, smakować, wąchać różne miejsca. Moją największą pasją jest muzyka (śpiewam w Jazzowym Chórze Wytwórni, który istnieje w Łodzi od 10 lat i nadal kocham jeździć na koncerty i chłonąć energię tych co dają MUZYKĘ).

 

AGNIESZKA BUJAKIEWICZ

Jestem socjolożką, Certyfikowaną Specjalistką Psychoterapii Uzależnień oraz Specjalistką Counsellorką Gestalt. Na przestrzeni ponad 20 lat pracy zawodowej uczestniczyłam w wielu warsztatach, treningach, szkoleniach zwiększających moje kwalifikacje zawodowe zarówno w obszarze prowadzenia terapii indywidualnej, jak i grupowej.

Odbyłam własną psychoterapię w nurcie Gestalt.

Początek mojej pracy zawodowej i pomagania innym wiąże się z Ośrodkiem Leczenia, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień Stowarzyszenia MONAR w Łodzi i Ozorkowie, w którym pracowałam z dziećmi i młodzieżą uzależnioną od substancji psychoaktywnych indywidualnie i grupowo przez 17 lat. Obecnie pracuję w Szpitalu Psychiatrycznym im. J. Babińskiego  w Łodzi w Wojewódzkim Ośrodku Leczenia Uzależnień, gdzie zajmuję się psychoterapią indywidualną osób dorosłych. Współpracuję także z Prywatnym Ośrodkiem Terapii i Terapii Uzależnień dla Młodzieży „Ku dobremu” w Kudowie-Zdrój.

Pracuję z młodzieżą  i osobami  dorosłymi głównie w obszarze uzależnień, współuzależnienia. Prowadzę terapię indywidualną, konsultacje dla osób doświadczających problemów w obszarze zachowań, emocji, relacji z innymi osobami, potrzebujących wsparcia w trudnym dla siebie momencie w życiu.

W pracy terapeutycznej bliskie jest mi podejście humanistyczne, psychoterapia Gestalt.

Prywatnie jestem mamą dorosłego już syna oraz nastoletniej córki.

Mam to szczęście, iż moja praca jest moją pasją. Lubię spotkania z ludźmi, towarzyszenie im w samorozwoju. Uwielbiam kontakt z naturą, spacery oraz zwierzęta. Cenię sobie czas spędzany w gronie rodziny i przyjaciół.

  

 OLIWIA FILIPEK

Specjalista terapii uzależnień

Magister Psychologii na Uniwersytecie Łódzkim, ze specjalnością psychologii rodziny i bliskich związków. W ramach pracy magisterskiej prowadzilam badanie na temat psychologicznych predyktorów dobrostanu młodych dorosłych. Uczestniczę w Studium Psychoterapii Uzależnień w Fundacji Vis Salutis. Biorę udział w superwizjach u Marzeny Joanny Wawerskiej-Kus. 

Obecnie pracuje na stanowisku psychologa w szkole podstawowej. Odbywałam praktyki w Stowarzyszeniu Monar. Doświadczenia nabyłam również w Fundacji Pandora oraz Fundacji Arka. Od wielu lat działam w Stowarzyszeniu Studentów i Absolwentów Psychologii, gdzie koordynuję sekcję arteterapii. Głównym obszarem zainteresowań sekcji jest wykorzystanie bajkoterapii oraz dramaterapii w pracy z dziećmi i młodzieżą. Bliskie jest mi humanistyczne patrzenie na pacjenta, towarzyszenie mu w trudnościach oraz realizowaniu swojego potencjału. 

Rozpoczęłam również staż w Pabianickim Centrum Psychiatrycznym na oddziale Ogólnopsychiatrycznym oraz na oddziale Psychiatrii Sądowej, gdzie zdobywam wiedzę z obszaru diagnozy i pracy psychologicznej.

Prowadzę spotkania indywidualne z młodzieżą z zakresu psychoterapii uzależnień behawioralnych oraz od substancji psychoaktywnych.

 

AGNIESZKA TUŁACZ

Jestem absolwentką Wojskowej Akademii Medycznej, psychopedagożką oraz psychoterapeutką w nurcie terapii systemowej w trakcie szkolenia. Ukończyłam kilka programów trenerskich, między innymi program PRIDE – szkolenia dla rodziców adopcyjnych i kandadatów na rodziców zastępczych, master NLP, instruktorka jogi i technik relaksacyjnych dla dorosłych i dzieci. Prowadzę konsultacje,  szkolenia, warsztay i wykłady.

Prywatnie tworzę paczłorkową rodzinę. Uwielbiam słońce i podróże, spacery po pachnącym igłami sosen lesie. Czytanie książek za zakresu mojej pracy to nałóg nr 1, a nr 2 to poranna kawa z moim mężem w rytmie slow.

 

 

 

 

MAGDALENA PERDAS

 
Od 2018 jest na ścieżce intensywnego rozwoju osobistego, poprzez własną terapię oraz udział w warsztatach, kursach, szkoleniach, kręgach i wyjazdach rozwojowych.
Od 2021 roku jest mediatorką i facylitatorką w nurcie Porozumienia bez Przemocy ( ang. Nonviolent Communication, NVC), wg. idei porozumieniowej dr. Marshalla B. Rosenberga.
Od 2022 roku jest psychoterapeutką w nurcie psychosomatycznym Core Energetics ® w trakcie szkolenia, stworzonym przez psychiatrę dr Johna Pierrakosa, uczącą się od najlepszych międzynarodowych nauczycieli CE.
Członkinią Zarządu Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Core Energetics ®, a także członkinią Polskiego Stowarzyszenia Core Energetics ®.
Od 2022 roku praktyczką IFIO (Intimacy From the Inside Out), tj. Bliskości od Środka, wykorzystującą założenia IFS (Internal Family Systems) , śledzącą sekwencje, w procesie uzdrawiania relacji, w pracy z parami w Łódzkiej Fundacji Trampolina.
Od 2024 roku Praktyczką Teorii Poliwagalnej, której twórcą jest psychiatra dr Stephen Porges, w trakcie certyfikacji przez Polyvagal Institute USA.
Pasjonatką psychoterapii opartej na pracy z traumą oraz pamięci ciała, mająca zaufanie, że wszystkie nasze przeżyte historie są naszym największym i unikatowym potencjałem, a nie słabym punktem.
Psychoterapii skoncentrowanej na integracji nie tylko ciała, umysłu, woli, ale również poszukiwaniu naszego celu i głębszego znaczenia własnego życia.
W pracy z ludźmi, łączy wszystkie znane jej narzędzia, wiedzę oraz doświadczenie, które wniosły ogromną wartość w jej życie, poprzez ucieleśnienie.
Dbając o jakość i skuteczność swojej praktyki, poddaje swoją pracę psychoterapeutyczną międzynarodowej superwizji indywidualnej u Elisabeth Szczygielskiej - Carl i oraz grupowej u Ivana Sebastiani należących do IACE

 

KRZYSZTOF DURNAŚ

 

 

Pedagog, trener rozwoju osobistego, interwent kryzysowy, terapeuta w nurcie TSR w procesie certyfikacji, konsultant badania odporności psychicznej MTQPlus oraz Mind Sonar, trener TUS, współautor programu treningu umiejętności społecznych TUS dla nastolatków. Ukończył studia z psychologii motywacji na SWPS w Warszawie, studia z coachingu oraz kilkaset godzin szkoleń z zakresu pomocy psychologicznej, wspierania innych w rozwoju, rozwiązywania problemów nastolatków i dorosłych. Współpracuje jako wykładowca z Uniwersytetem Łódzkim, Akademią Handlową Nauk Stosowanych w Radomiu, Wyższą Szkołą Europejską w Krakowie. Poprowadził kilka tysięcy godzin szkoleniowych, współpracuje z ośrodkami doskonalenia nauczycieli w całej Polsce. Lubi pracować z nastolatkami i dorosłymi.

 

 

 

Psycholog

KATARZYNA BOROWIECKA

Psycholożka, seksuolożka, trenerka TUS w Łódzka Fundacja Trampolina

Jestem psycholożką, seksuolożką, certyfikowanym praktykiem Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu i trenerką TUS. Aktualnie szkolę się także w zakresie Terapii Par (w podejściu systemowym).

Ukończyłam dzienne studia magisterskie o specjalności Wspierania rozwoju i efektywnego funkcjonowania człowieka na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, podyplomowe studia z Seksuologii praktycznej na Uniwersytecie WSB Merito w Opolu, cykl A szkolenia z Terapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniu w łódzkim CTK oraz szkolenie na Trenera TUS (I i II stopnia) prowadzone przez Pracownię Rozwoju Osobistego poMOC. Aktualnie szkolę się w zakresie Terapii Par (w nurcie systemowym) w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii.

Prowadzę także profil psychoedukacyjny na Instagramie.

Doświadczenie w zawodzie psycholożki zdobywałam m.in. prowadząc warsztaty aktywizujące skierowane do Podopiecznych łódzkiego oddziału PTSR, pracując z Pacjentami Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Oddziału Hematologii Szpitala Kopernika oraz będąc przez wiele lat wychowawcą w Świetlicy środowiskowej "Nibylandia”, która zajmowała się dziećmi i młodzieżą zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Przez prawie 7 lat działałam także w łódzkim oddziale Centrum Praw Kobiet pracując z kobietami doświadczającymi przemocy. Pracowałam również w wielu Placówkach zarówno komercyjnych, jak i działających w ramach kontraktu z NFZ.

Staram się nieustannie poszerzać swoją wiedzę i szlifować zawodowy warsztat, dlatego biorę udział w licznych szkoleniach i kursach. Regularnie korzystam także z superwizji oraz terapii własnej, by udzielane przeze mnie wsparcie było w pełni profesjonalne. 

W Łódzkiej Fundacji Trampolina przyjmuję przede wszystkim osoby ze społeczności LGBT+ oraz osoby, które doświadczają lub doświadczały przemocy. Towarzyszę także w pokonaniu trudności w zakresie samoregulacji emocjonalnej, asertywności, komunikacji, relacji interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, samoakceptacji i poczucia własnej wartości.

W swojej pracy stawiam na otwartość, tolerancję i zrozumienie, by stworzyć dla współpracujących ze mną osób bezpieczną przestrzeń do przepracowania ich trudności.

 

Mediatorka

  

JUSTYNA IWANICZ

Mediatorka i facylitatorka w idei porozumieniowej dr. Marshalla B. Rosenberga. Praktyk IFS, Coachka, Coachka mocnych stron, pasjonatka empatycznej komunikacji. Moja droga z porozumieniem bez przemocy zaczęła się od chęci zmiany komunikacji z moim synem (wtedy 11 lat). Zależało mi, aby nasze relacje były oparte na zaufaniu i aby nie było tylu wybuchów i nerwowości podczas naszych rozmów. Dlatego rozpoczęłam swoją drogę z Porozumieniem bez Przemocy w Fundacji 4Kroki.

Idąc na kurs miałam cel poprawienia komunikacji z synem, mężem, zmiany siebie tak aby dbać o innych. A pierwszy kurs skończyłam ze świadomością, że najważniejsze jest zadbać o siebie! Okazać sobie empatię, wysłuchać siebie, uświadomić sobie co jest dla nas ważne w danym momencie, zadbać o swoje zasoby i dopiero wtedy jesteśmy otwarci i gotowi na usłyszenie drugiej osoby.

Dziś swoje doświadczenia i wiedzę wykorzystuję do wspierania innych. Mam ogromną wiarę i zaufanie, że uważne słuchanie, empatia potrafią odbudowywać nasze zasoby. Jako mediatorka, praktyczka IFS (Internal Family Systems), coachka wspieram ludzi w różnych sytuacjach życiowych. Od indywidualnego wsparcia w komunikacji po wsparcie w znajdowaniu rozwiązań win-win w konfliktach.

Dzielę się z innymi wiedzą o komunikacji empatycznej, wspieram ich poprzez empatyczne sesje i towarzyszę w poznawaniu siebie. Z ciekawością i akceptacją pomagam w nawiązywaniu relacji wewnętrznych i w bardziej świadomym życiu. Pokłady empatii, uważności na siebie i drugiego człowieka, optymizm, a przede wszystkim wiara w ludzi są moimi wewnętrznymi zasobami, z których korzysta świat.

 

Coachka

  

PAULINA PLEWCZYŃSKA

Trenerka komunikacji i empatii. Coachka. Pasjonatka psychologii, uważności, holistycznego rozwoju i pracy z grupami. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego i pedagogiki na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego.

Jestem przekonana, że uważne bycie, słuchanie i ciekawość to fundamenty komunikacji. Widzę, jak wiele w świecie naszych relacji może zmienić sposób komunikacji ze sobą i z innymi. Marzy mi się świat, w którym każdy i każda z nas potrafi mówić o swoich emocjach, potrzebach i ma otwartość na emocje i potrzeby innych. 

Jestem praktyczką i propagatorką komunikacji opartej na idei Porozumienia bez Przemocy Marshalla B. Rosenberga. W pracy grupowej i 1 na 1 wspieram w:

  • nawiązywaniu pełniejszego kontaktu ze sobą,
  • łatwiejszym wyrażaniu siebie, 
  • rozwijaniu umiejętności empatycznego słuchania innych. 

Sama na ścieżce rozwoju osobistego jestem od ponad 12 lat. Mam za sobą terapię własną - indywidualną i grupową. Swoją pracę poddaję superwizji. Mam za sobą wiele kursów i szkoleń, które wzmocniły moje umiejętności pracy z innymi. Nadal się kształcę - obecnie rozpoczynam zaawansowany kurs coachingowy przygotowujący do akredytacji na poziomie PCC.

Zapraszam na mojego bloga rozwojowego - https://www.facebook.com/PaulinaPlewczynska.TrenerCoach.

 

 

Trenerzy TUS

DARIA PAWLAK

Pedagog, tutor, mediator oraz trener TUS dla nastolatków 11 - 13 lat

Jestem absolwentką studiów stacjonarnych z pedagogiki resocjalizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyłam także 5-letnie studia z fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym. 

Stawiam na aktywną współpracę z rodzinami, angażując się w proces edukacyjny i wychowawczy. Jako nauczyciel matematyki i informatyki w dwóch łódzkich szkołach podstawowych, zdobywam różnorodne doświadczenia w przekazywaniu wiedzy. W swojej pracy wykorzystuję elementy neurodydaktyki, dzięki czemu uwzględniam zarówno aspekty psychospołeczne, jak i neurobiologiczne.   

Moim celem jako tutor jest indywidualne wsparcie uczniów i ich rodziców w osiąganiu zamierzonych celów. Dostosowuje metody nauczania do potrzeb i rozwijam potencjał tkwiący w rodzinie. W trakcie sesji tutoringowych skupiam się na tworzeniu efektywnej strategii uczenia się oraz wspieraniu w rozwiązywaniu trudności. Moja rola tutora obejmuje również rozwijanie umiejętności samodzielnego myślenia oraz budowania pewności siebie.

Prywatnie, uwielbiam górskie wędrówki, co odzwierciedla moje zamiłowanie do wyzwań i odkrywania nowych obszarów. Dodatkowo, jako pasjonatka włoskiej kuchni, cenię kulturę i różnorodność.

Wszelkie moje działania oparte są na dialogu, aby skutecznie wspierać rozwój młodych ludzi.

 

MATEUSZ BARANOWICZ

Trener TUS I i II, pedagog, socjoterapeuta w Duchu Dialogu Motywującego, prowadzący TUS dla nastolatków 14-16 lat

Jestem pedagogiem i socjoterapeutą specjalizującym się w pracy z dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy koncentruję się na rozwijaniu, kształtowaniu i wzmacnianiu umiejętności psychospołecznych. Moje podejście opiera się na modelu relacyjnym, zorientowanym na zasobach oraz odkrywaniu indywidualnego potencjału. Stawiam na tworzenie bezpiecznej przestrzeni, sprzyjającej rozwojowi osobistemu
i społecznemu utrzymanym w Duchu Dialogu Motywującego.

Pracuję w Poradni Profilaktyki, Leczenia i Terapii Uzależnień w Łodzi, realizując program wczesnej interwencji FreD Goes Net dla młodzieży, rekomendowany przez KBPN. Prowadzę warsztaty z profilaktyki uzależnień w placówkach edukacyjnych. Jestem konsultantem w telefonie zaufania, świadczącym pomoc dla osób będących
w kryzysie.

Jestem trenerem TUS I i II stopnia. Ukończyłem Studium Dialogu Motywującego w Polskim Towarzystwie Dialogu Motywującego w Gdańsku. Aktualnie jestem na roku rozwojowym w Łódzkiej Szkole Gestalt, a moim długofalowym celem jest poszerzenie kompetencji w obszarze psychoterapii w nurcie Gestalt. 

 

RAFAŁ KAMIŃSKI

 

 

Polonista, anglista i pedagog z prawie dwudziestoletnim stażem, interwent kryzysowy, edukator pozytywnej dyscypliny dla nauczycieli i rodziców, trener umiejętności społecznych oraz praktyk metody Kids' Skills i I'm Proud of You opartej na podejściu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Wspólnie z żoną Agnieszką rozwija projekt "Razem w wychowaniu" skupiający nauczycieli i rodziców wokół idei świadomego rodzicielstwa i nauczycielstwa. Prowadzi warsztaty i konsultacje dla nauczycieli i rodziców z zakresu Pozytywnej Dyscypliny. Pracuje jako interwent kryzysowy w Pracowni Wsparcia Psychologicznego „poMOC”.

 

 

 

 

AGNIESZKA KAMIŃSKA

 

 

Polonistka, pedagożka specjalna (oligo-, surdo- i tyflopedagożka), trenerka regulacji emocji, trenerka umiejętności społecznych, terapeutka bilateralna, certyfikowana edukatorka pozytywnej dyscypliny dla rodziców i nauczycieli, nauczycielka MCP - Kurs Rodzicielstwo z Uważnością i Współczuciem w trakcie certyfikacji w Polskim Instytucie Mindfulness, studentka 4. roku psychologii. Współautorka pakietu edukacyjnego dla klas 1-3 “Tropiciele” WSiP. Oprócz codziennej pracy w szkole integracyjnej oraz indywidualnej pracy z uczniami, prowadzi warsztaty, podczas których wspiera nauczycieli i rodziców w budowaniu wartościowych relacji z dziećmi, rozumieniu trudnych zachowań i rozwijaniu kompetencji życiowych.

 

 

 

KONRAD DZIĘCIELEWSKI

Od ponad 20 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnych środowisk. Prowadzi zajęcia edukacyjne i terapeutyczne dla dzieci i młodzieży. Wspiera dzieci i rodziców w rozwiązywaniu problemów wychowawczych. Podczas prowadzonych spotkań wykazuje się dużą empatią i zrozumieniem dla wnoszonych historii, dzięki temu naturalnie buduje bezpieczną atmosferę, która sprzyja otwieraniu się uczestników. Jest bardzo zaangażowany i wrażliwy na problemy społeczne, dzięki czemu osoby uczestniczące w jego warsztatach, czują się wysłuchane i zaopiekowane. Potrafi stawiać granice i dzięki temu jest świetnym moderatorem grup, które prowadzi.

Ma doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i grup wsparcia dla rodziców, podczas których zachęca do budowania otwartych i partnerskich relacji z dziećmi. Szczególnie bliskie jest dla niego wspieranie ojców, gdyż wierzy, że ojcowie odgrywają kluczową rolę w życiu swoich dzieci. Jako ojciec nastolatków ma świadomość, że rodzicielstwo jest niezwykle wymagające i ważne w procesie dorastania nastolatka, dlatego właśnie wspiera rozwój osobisty u ojców. Pomaga im w odkrywaniu i rozwijaniu swoich kompetencji wychowawczych oraz budowaniu pozytywnych relacji z dziećmi.

 

 

 

Radca prawny

JAKUB SUDOMIR

 

 

Radca prawny. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od ponad 20 lat prowadzący praktykę w ramach własnej kancelarii. Specjalista z dziedziny prawa cywilnego i gospodarczego, z bogatym doświadczeniem z zakresu praktyki sądowej.

Specjalizuje się w zakresie obsługi prawnej podmiotów gospodarczych. W ramach swej działalności zajmuje się także zagadnieniami prawnych aspektów funkcjonowania rodziny i problemów w niej występujących. Nie obca jest mu praca z potrzebującymi, także w aspekcie pro bono.

Prywatnie ojciec trzech córek, a w wolnych chwilach miłośnik muzyki klasycznej.


 

 

Kontakt:

 

Łódzka Fundacja „TRAMPOLINA”  Płk. Prof. Wacława Deca 1, 94-246 Łódź         

KRS 0000850153   NIP 947 20 02 554   REGON 386527024

email: kontakt@lodzkafundacjatrampolina.pl

tel. + 48 533 773 713 lub 530 759 439

 

Nasz rachunek bankowy:

BNP Paribas Bank Polska S.A.  75 1600 1462 1860 4493 2000 0001                                                           

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.